یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

دریافت نگارش نرم افزار حسابداری جامع مالی مالیران

دریافت نگارش نرم افزار حسابداری جامع مالی مالیران 

دریافت نگارش نرم افزار حسابداری جامع مالی مالیران

‘گزارش فیش حقوقی تحت وب مالیران

—————————————————-

         نرم‌افزارسامانه مودیان                          بروزرسانی نرم‌افزاربه آخرین نسخه              نرم‌افزارهای راه اندازسامانه 

 

سوالات متداول سامانه مؤدیان

قفل مالیران۱۱-۰۳-۲۰۲۲

کدینگ پیش فرض

گزارش فصلی

دریافت فایل TTMS

دریافت فایل بیمه

مالیران sms

قفل ۶۴ بیت 

قفل ۳۲بیت 

msde

کد مشاغل

 (دریافت کاتالوگ مالیران)

راهنمای دانلود

برای دانلود بر روی فایل مورد نظر کلیک کرده و مسیر نصب را انتخاب نمایید. برای دانلود سریع تر و بهتر می توانید از نرم افزار مدیریت دانلود Internet  Download Manager  استفاده کنید. برای خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده نرم افزار Winrar و یا Winzip را به شما پیشنهاد می کنیم. با نصب این نرم افزارها می توانید بر روی فایل مورد نظر کلیک سمت راست ماوس را زده و روی گزینه Extract Here کلیک کنید. سپس مسیری را برای این کار انتخاب نمایید. اگر هنگام ذخیره سازی با مشکلی روبرو شدید به ما اطلاع دهید.

نرم افزار حسابداری جامع مالی مالیران

نرم افزار حسابداری جامع مالی مالیران برای کاربری در شرکت های متوسط و بزرگ و تعاونیهای مصرف طراحی شده و کاربران این برنامه می توانند کلیه فعالیت های حسابداری، انبار، فروش، سهام تعاونی، دریافت و پرداخت وجوه نقد و اسناد بهادار، گردش عملیات بانکی حقوقی و دستمزد، پرسنلی، تولید، هزینه یابی و… را ثبت کرده و گزارش های مرتبط را با سهولت و کارآمدی مطلوب از نرم افزارها دریافت کنند.

READ  دریافت نگارش نرم افزار یکپارچه بازرگانی و فروشگاهی شهد

شرکت طراح سیستم، دارای بخش های مختلف، از جمله واحد تولید نرم افزار، واحد فروش، و واحد پشتیبانی(حضوری،تلفنی) می باشد. سیاست موثر طراح سیستم ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکین نرم افزارهای حسابداری جامع مالی، صنعتی، بانکداری، فروشگاهی و تعاونیهای مصرف و سایر تولیدات خود می باشد. ارائه سرویس کامل (اعزام کارشناسان به محل کار، ارائه خدمات بصورت تلفنی،آنلاین، ارائه خدمات حضوری در محل شرکت، ارتقاء نرم افزارها بصورت حضوری و یا از طریق سایت طراح سیستم)، در زمان های کاری امکان پذیر است.

Print Friendly, PDF & Email

Check Also

امکانات سیستم ارسال پیام کوتاه نرم افزار یکپارچه بانکداری صندوق های قرض الحسنه امین

امکانات سیستم ارسال پیام کوتاه نرم افزار یکپارچه بانکداری صندوق های قرض الحسنه امین امکانات …

۳ comments

  1. با سلام و عرض خسته نباشید
    من از نرم افزار صنعتی مالیران چند سال دارم استفاده میکنم ولی پشتیبانی ندارم الان بعد از چند مدتی سخت افزار رو عوض کردم بعد نصب دوباره کد فعالسازی میخواد ،میخواستم بدونم چطور میتونم کد فعالسازی رو دریافت کنم

  2. Avatar photo

    با سلام و روز بخیر
    شما می توانید با بخش پشتیبانی با شماره ۳۲ ۳۵ ۷۴ ۸۸ -۰۲۱ تماس بگیرید.

  3. سلام سایت خوبی دارید . به سایت ما سر بزنید. بک لینک رایگان میدیم https://site.ir24.org/