مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
نرم افزار جامع مالی مالیران (شرکتها و موسسات)
نرم افزار جامع مالیران برای کاربری در شرکتهای متوسط و بزرگ طراحی شده و کاربران این برنامه می توانند کلیه فعالیتهای حسابداری، انبار، فروش،دریافت و پرداخت وجوه نقد و اسناد بهادار گردش عملیات بانکی ،حقوق ودستمزد، پرسنلی،تولید و … را ثبت کرده وگزارشات مرتبط را با سهولت و کارآمدی مطلوب از سیستم ها دریافت کنند.
امکانات عمومی
♦ قابل استفاده برای ۹۹ دوره مالی و۹۹ شرکت در هر لحظه به صورت شبکه و غیر شبکه
♦ حرکت بین شرکتها / دوره مالی و امکان فعال کردن چندین شرکت / دوره های مالی در هر لحظه
♦ امکان فعال کردن کلیه سیستمها و کلیه پنجرهها در هر لحظه
♦ رمزگذاری و تعیین محدوده دسترسی کاربران به امکانات نرمافزار
♦ تهیه دیسک پشتیبان از اطلاعات با رمزگذاری و بازیابی اطلاعات از دیسک پشتیبان
♦ انعطاف در تغییر ساختار جداول جهت انطباق با کدینگ (حسابداری، انبار ، حقوق و …)
♦ طراحی فرم اسناد / مدارک (سند حسابداری، رسید/ حواله ، صورتحساب فروش و …)
♦ سررسید و سالنامه کار برای روزهای کار و تعطیل و ثبت یادداشتهای روزانه
♦ مرتب سازی داده ها و گزارشها (صعودی /نزولی)
♦ پالایش و جستجو در کلیه اطلاعات و گزارشها با شرایط نامحدود
♦ تهیه نمودار خطی، میله ای، دایره ای و….. از اطلاعات و گزارشها و چاپ آن
♦ گزارشگیری بر اساس ماه / تاریخ / شماره و چاپ گزارشها پس از رویت بر روی صفحه نمایش
♦ ذخیره شرایط گزارش برای تهیه مجدد گزارش و ذخیره گزارشها برای رویت مجدد کاربران
♦ تبدیل داده ها (کد حسابها، کالاها، مشتریان، فروشندگان و …)
♦ انتقال اطلاعات پایه / داده ها و اسناد/ و مدارک (حسابداری، انبار ، فروش و …) به دوره های مالی دیگر
♦ ارسال اطلاعات و گزارشها به Clipboard و نرم افزارهای Excel ، Word ، Internet Explorer)
♦ امکان تغییر رنگ محیط نرم افزار
♦ امکان چیدمان و جابجایی و حذف ستونها در تمامی محیط نرم افزار و ذخیره وضعیت آن برای هر کاربر
♦ آموزش رایگان در محل طراح سیستم ، کتاب راهنما ، ۶ ماه گارانتی
♦ امکان ارسال پیام بین کاربران
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
حسابداری
درنرم افزار حسابداری مالیران میتوان اسناد حسابداری را به صورت دستی و یا منتج از عملیات سایر نرم افزارهای موجود
همانند انبار، فروش، اموال، نقدینگی، حقوق و دستمزدو سهام ثبت و ویرایش نمود.
امکانات نرم افزار حسابداری
♦ امکان تعریف کدینگ حسابداری به صورت عددی و یا به صورت حرفی/ عددی
♦ امکان تعریف ۶ سطح اصلی حسابهای گروه، کل، معین، تفصیلی، مراکز هزینه و پروژه ها
♦ امکان تعریف ۳ سطح فرعی گروه های تفصیلی ، مراکز هزینه و پروژه ها و تغییر نام آنها
♦ امکان تعریف حساب تفصیلی و مرکز هزینه و پروژه بصورت یگانه (Unique) و تغییر نام آن
♦ امکان اصلاح، حذف و چاپ اسناد) بصورت موردی یا گروهی)
♦ امکان کپی کردن چند رکورد از یک سند و استفاده در سند/اسناد دیگر
♦ امکان Insert در ردیف های سند
♦ امکان ساخت سند مشابه و معکوس (کپی سند) درهمان دوره مالی یا بین شرکتها (دفاتر) مختلف.
♦ امکان تعریف شرح ثابت اسناد بر پایه کدینگ حسابها
♦ امکان ثبت اسناد حسابداری باشماره و تاریخ دلخواه بدون رعایت تقدم تاریخ و سپس شماره گذاری اسناد حسابداری صادره براساس تاریخ.
♦ امکان دریافت اسناد حسابداری از نرم افزارهای فروش، انبارداری، اموال و … (لحظه ای و دسته ای)
♦ امکان ثبت اطلاعات حرفی/ عددی در ستون عطف حرفی در هنگام صدور سند (شماره چک ، فاکتور و…) بصورت تکی یا گروهی
♦ امکان ثبت اطلاعات تاریخی در ستون عطف تاریخ در هنگام صدور سند (تاریخ چک،فاکتورو …) بصورت تکی یاگروهی
♦ امکان ثبت اطلاعات عددی در ستون عطف عددی در هنگام صدور سند (مقدار فاکتور ، ارز و …) بصورت تکی یاگروهی با خاصیت جمع پذیری
♦ امکان جلوگیری از مانده منفی بر حسب ماهیت حساب
♦ امکان بستن حسابهای موقت به سرفصل های مختلف یاقسمتی از آن و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه بطورخودکار
♦ امکان طراحی صورتها و نسبتهای مالی (جداگانه هزینه می شود).
♦ دریافت از Excel در ثبت سند حسابداری
♦ محاسبه دیر کرد مشتری
♦ پیوست اسناد در سند حسابداری (ضمایم اسناد)
♦ امکان تبدیل حسابها (انتقال گردش حساب) در تمامی سطوح
♦ امکان ادغام اسناد حسابداری بصورت روزانه (کلیه اسناد یا موردی) ماهیانه یا پاره ای و امکان برگشت از ادغام.
♦ امکان تایید دو مرحله ای اسناد حسابداری بصورت ثبت پیش نویس (یادداشت سند) و تایید نهایی برابر چارت سازمانی.
♦ امکان قطعی کردن اسناد حسابداری و برگشت از قطعی کردن برای یک کاربر خاص یا تمام کاربران.
♦ امکان دریافت اطلاعات بانکها (صورتحساب بانک) از طریق فایل Excel و فایلهای متنی در نرم افزار حسابداری و تهیه گزارش مغایرت بانکی.
♦ امکان جابجایی اسناد حسابداری صادره در یک تاریخ.
♦ امکان تعریف نامحدود شرکت (دفتر) در نرم افزار.
♦ امکان انتقال کدینگ از یک شرکت به شرکت دیگر بصورت کامل و یا بصورت انتقال کدهای غیر موجود در نرم افزار حسابداری. ( در همان محل یا از راه دور )
♦ امکان تهیه خروجی اکسل و DBF تحت داس و ویندوز و خروجی HTML از گزارشات در نرم افزار حسابداری و کلیه نرم افزارهای زیر مجموعه نرم افزارهای جامع مالیران.
♦ امکان بازیابی اسناد حذف شده.
♦ امکان چاپ سند به روی فرمهای درخواستی.
♦ امکان ارسال پیام بین کاربران.
♦ امکان کانورت اطلاعات از نرم افزار های شرکتهای دیگر پس از بررسی (جداگانه هزینه می شود).
♦ امکان ثبت بودجه جهت سطوح مختلف حسابها و نمایش گزارش مربوطه و میران انحراف از بودجه (جداگانه هزینه می شود).
♦ گزارش ماتریسی مرور حسابها در ۶ سطح اصلی و ۳ سطح فرعی و گردش حسابها تا سطح اسنادحسابداری
♦ گزارش حسابها در ۶ سطح اصلی گروه ، کل ، معین و تفصیلی ، مراکز هزینه و پروژه ها
♦ گزارش حسابها در ۳ سطح فرعی گروه های تفصیلی ، مراکز هزینه و پروژه ها
♦ گزارش و ردیابی کلیه اصلاحات ونگهداری تغییرات اعمال شده توسط کاربران بر روی اسناد با توجه به زمان انجام
♦ گزارش دفاتر روزنامه، کل، معین و … باامکان خلاصه ساز ی دفاتر بر اساس تاریخ یا سند.
♦ مشخص کردن تعداد ردیف های دفتر روزنامه جهت نمایش جمع صفحه و سهولت در ثبت دفتر روزنامه
♦ گزارش سطوح شناور (تفصیلی ،مرکز هزینه، پروژه ) به صورت عام یا خاص ( با معین های مربوطه ).
♦ گزارش خلاصه اسناد جهت ثبت دفاتر قانونی در پایان هر ماه
♦ گزارش ترازنامه و صورتحساب سود و زیان در هر لحظه (روش ادواری و روش دائمی).
♦ گزارش وضعیت اسناد
♦ گزارش راس مشترک هر یک از حسابهای کل، معین و تفصیلی مراکز هزینه و پروژه.
♦ گزارش ارقام (مانده های) باز حسابهای کل، معین و تفصیلی مرکز هزینه و پروژه (چکهای موجود ، چکهای وصول نشده و …)
♦ گزارش گردش حساب از داخل فرم ثبت سند و گزارش و امکان اصلاح سند از داخل گردش حساب یا تراز آزمایشی.
♦ گزارش تراز تحلیلی در ۶ سطح گروه، کل، معین و تفصیلی، مراکز هزینه و پروژه ها (گزارش تغییرات هرماه نسبت به ماه قبل)
♦ گزارش کاربرگ اسناد حسابداری در ۶ سطح گروه، کل، معین و تفصیلی، مراکز هزینه و پروژه ها
♦ گزارش کاربرگ تفصیلی (حسابهای کل و معین در سطر و تفصیلی در ستون)
♦ گزارش کاربرگ مراکز هزینه (حسابهای کل و معین (انواع هزینه) در سطر و مراکز هزینه در ستون)
♦ گزارش کاربرگ پروژه ها (حسابهای کل و معین (انواع هزینه) در سطر و پروژه ها در ستون)
♦ گزارش ترکیبی گردش/ مانده حسابها در شرکتها و دوره های مالی مختلف
♦ گزارش سررسید چکهای دریافت/ پرداخت شده
♦ گزارش تراز آزمایشی در تمامی سطوح (با امکان مشاهده و ویرایش اسناد) از ۲ ستونی تا ۱۸ ستونی.
♦ گزارش بررسی مانده و روند حسابها (جهت کنترل حسابهای خارج از ماهیت) در تمامی سطوح حسابها.
♦ امکان طراحی فرم سند حسابداری به شکل دلخواه به تعداد نامحدود.
♦ امکان بروز رسانی نرم افزار جامع مالیران از طریق اینترنت بصورت آنلاین و دستی (آفلاین).
♦ امکان معرفی پانویس گزارشات و پانویس سندحسابداری بصورت پیش فرض.
♦ امکان تعیین فرمت و رنگ پس زمینه کلیه سیستمها بصورت دلخواه.
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
انبار
♦ثبت اسناد انبار همراه با شرح سند حسابداری(رسید و حواله، انبار گردانی، برگشت ار رسید یا حواله، تحویل مستقیم، برگشت تحویل مستقیم، نقل و انتقال ورودی و خروجی).
♦ثبت نامحدود انبار، گروه کالا و خدمات
♦ثبت مقیاس (کالا / قطعات) تا سه مقیاس و مشخص کردن ضریب تبدیل مقیاسهای کل و جزء
♦ثبت کالا / قطعات بدون اجزاء/ لایه بندی و یا با اجزاء/ لایه بندی نامحدود
♦ثبت امکان درخواست کالا و تبدیل آن به حواله و گزارشات درخواستهای تبدیل شده یا نشده به حواله (جداگانه هزینه می شود).
♦ثبت درخواست خرید کالا از پیش فاکتورهای فروش، نقطه سفارش و درخواستهای کالا از انبار، و تبدیل آن به رسید(جداگانه هزینه می شود).
♦معرفی و ثبت موارد رسید و موارد مصرف
♦ثبت نقل و انتقال بین انبارها (حواله بین انبارها)
♦ ثبت فروشندگان و تحویل دهندگان و تحویل گیرندگان (کالا/قطعات)
♦امکان ثبت رسید موقت در انبار کنترلی و تبدیل آن به رسید قطعی انبار
♦ثبت موجودی اولیه، رسید، حواله، تحویل مستقیم، نقل و انتقال، افزایش/ کاهش، برگشت رسید یا حواله ، تعدیلات ، صدور دستور دریافت / پرداخت ، انتقال اطلاعات
♦ تبدیل کد کالا /قطعات (امکان انتقال گردش یک یا چند کالا به کالای دیگر)
♦ کنترل موجودی منفی و گزارش روند منفی موجودی انبار
♦ تعیین روش قیمت گذاری کالا (Standard، LIFO، FIFO، Average)
♦ صدور سند حسابداری عملیات خرید و انبارداری به سیستم حسابداری (رسیدها بصورت لحظه ای و حواله ها بصورت دسته ای و ….)
♦ثبت انبار گردانی (شمارشهای انبار گردانی) بصورت دستی / خودکار (Data Collection)
♦ ثبت تعدیلات انبارگردانی
♦ ثبت تحویل مستقیم کالا بدون تغییر در موجودی (کالا / قطعات)
♦ ثبت برگ رسید و حواله خروج بصورت موقت و قطعی
♦ ثبت نقطه سفارش، حداقل سفارش، حداکثر سفارش به ازای هر کالا
♦ ثبت ورود خروج کالا / قطعات بر اساس سریال/ بچ/ تاریخ انقضاء (جداگانه هزینه می شود)
♦ دریافت از Excel در ثبت رسید /حواله و….
♦ ثبت بخشنامه خرید
♦ تسهیم هزینه های غیر مستقیم خرید بر روی بهای تمام شده کالا به صورت عادی و قابل تقسیم بر مبنای تعداد یا ارزش کالا
در فرم رسید انبار
♦ اختصاص انبار به کاربر در سطوح دسترسی و تعیین تعدادی یا ریالی بودن کاربری انبار
♦ معرفی نامحدود عوامل خرید
♦ امکان خرید ارزی
♦ امکان تعریف عکس برای کالا
♦ امکان انتقال تمام یا قسمتی از اطلاعات (رسید و حواله و …) از راه دور
♦ امکان مشاهده کاردکس انبار از داخل رسید و حواله
♦ امکان ثبت بارنامه و مشخصات حمل در رسید و حواله
♦ امکان تعریف فرمول ساخت (تولید) با احتساب درصد ضایعات کالا و نمایش درخت محصول و نمایش تصویر مواد اولیه و محصول با امکان ورود هزینه متغیر تولید و سرشکن کردن بابت هر واحد کالا یا کل تولید (جداگانه هزینه می شود)
گزارشهای انبار:
♦ جستجوی کامل بر اساس کلیه اقلام انبار
♦ گزارش موجودی کالا نسبت به انبار (موجودی کامل ، موجودی ، موجودی منفی ، موجودی مثبت) یا کلی
♦ گزارش فروشندگان، تحویل دهندگان و تحویل گیرندگان و مراکز هزینه و موارد رسید و موارد مصرف ( خلاصه ، انبارها به تفکیک فروشندگان ، فروشندگان به تفکیک انبارها ، کالا / قطعات به تفکیک فروشندگان، فروشندگان به تفکیک کالا/ قطعات، فروشندگان به تفکیک انبار و کالا/ قطعات، انبار به تفکیک فروشندگان و کالا /قطعات.انبار و کالا /قطعات و ….)
♦ هشدار و کنترل نقطه سفارش به صورت کلی یا به تفکیک انبارهای مختلف (با یا بدون درنظر گرفتن اقلام پیش فاکتور شده)
♦ گزارش کاربرگ مراکز هزینه ، موارد مصرف ، موارد رسید و فروشندگان
♦ گزارش خلاصه گردش انبار
♦ گزارش ورود و خروج کالا / قطعات بر اساس سریال / بچ / تاریخ انقضاء
♦ گزارش اسناد انبار (رسید ، حواله و ….)
♦ گزارش مغایرت وتعدیلات انبار گردانی
♦ گزارش کاردکس کالا، وارده، صادره، مانده (همزمان از یک یا چند دوره مالی)
♦ گزارش خرید بر اساس (فروشندگان، کالا، گروه کالا، موارد رسید)
♦ گزارش خرید فصلی (سه ماهه) و امتناع فروشندگان از ارائه کد اقتصادی (چاپی و فایل Access)
♦ گزارش رسید موقت های تبدیل شده و نشده
♦ گزارش روند فی خرید
♦ گزارش بارنامه، عوامل خرید
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
فروش
ارائه صورتحساب و پیش فاکتور و داشتن اطلاعات کافی از فروش و سوابق مشتریها و اعمال سیاستهای تشویقی و تخفیفی همراه با اطلاعات کافی در خصوص موجودی کالا و محصولات و مواردی که در ادامه به اطلاع می رسد کمک شایانی در اجرای برنامه های فروش و بازرگانی، به کاربرانی می نماید که از امکانات نرم افزار مالیران بهره می برند.
امکانات نرم افزار فروش
♦ ثبت کشور، شهرها و گروه بندی مشتریان
♦ ایجاد شناسه مشتریان به همراه مشخصات کامل آنها
♦ ثبت و گروه بندی مشتریان ( بدون اجزاء/ لایه بندی و یا با اجزاء / لایه بندی نامحدود ) شامل اطلاعات (آدرس کامل ، سرفصل حسابداری )
♦ ثبت توزیع کنندگان ( غرفه ها ) (جداگانه هزینه می شود).
♦ امکان معرفی مقیاسهای سنجش،نرخ های تبدیل مقیاس های مختلف و واحدهای فرعی برای هر کالا
♦ ثبت عوامل افزاینده و کاهنده در پیش فاکتور و صورتحساب ( عوارض شهرداری و آموزش و پرورش، بازاریابی، حمل ونقل، بیمه، باربری و … )
♦ امکان تعریف بازاریاب و ثبت درصد بازاریابی به ازاء هر کالا و بازاریاب
♦ امکان محدود کردن انحصاری مشتریها جهت یک بازاریاب خاص
♦ امکان مشخص کردن مبلغ اعتبار برای هر مشتری و کنترل سقف اعتبار و نمایش آن هنگام صدور صورتحساب
♦ ثبت کالا / قطعات بدون اجزاء/ لایه بندی و یا با اجزاء/ لایه بندی نامحدود
♦ ثبت بخشنامه های قیمت کالا / قطعات بر اساس گروه بندی مشتریان و مقدار خرید شخصی (تعیین لیست قیمت)
♦ ثبت پیش فاکتورها و برگشت آنها و گزارش پیش فاکتورهای تبدیل شده و نشده به صورتحساب
♦ ثبت صورتحسابها و برگشت آنها ( با احتساب ارزش افزوده)
♦ تبدیل پیش فاکتور به صورتحساب (به روش: تکراری، تدریجی و ثابت)
♦ امکان رزو کالا در صدور پیش فاکتور فروش
♦ کنترل نقطه سفارش کالا با احتساب پیش فاکتورهای صادرع
♦ ثبت فاکتور فروش روزانه و برگشت آنها برای فروشگاهها و تعاونی های مصرف با امکان خلاصه سازی فروش روزانه
♦ ثبت برگ تحویل و برگشت برگ تحویل (جهت شرکت های پخش)
♦ امکان تعریف پخش کنندگان کالا و ثبت بارنامه و وسایل نقلیه مربوطه به همراه مشخصات کامل
♦ امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان هنگام ثبت فاکتور یا پیش فاکتور
♦ امکان صدور حواله فروش خودکار و غیر خودکار و اعلام تحویل به انبار محصول
♦ صدور سند حسابداری بصورت لحظه ای و دسته ای
♦ صدور حواله انبار بر اساس صورتحساب فروش
♦ صدور صورتحساب بر اساس حواله انبار یا بصورت کاملا مستقل از حواله انبار
♦ امکان تفکیک کالا و خدمات
♦ فروش اقساطی (جداگانه هزینه می شود) و ثبت نامحدود رابطه اقساط و دریافت اقساط
♦پشتیبانی از قانون مالیات و عوارض بر ارزش افزوده باتوجه به نرخ شناور سالیانه
- امکان کنترل فی فروش بر اساس فی خرید و بهای تمام شده هر کالا
- امکان فروش ارزی
- امکان کنترل موجودی کالاهای رزرو شده (ارائه موجودی قابل فروش کالا براساس سفارشات اخذ شده)
- مشخص کردن تاریخ تسویه در صورتحساب فروش
- دریافت از Excel در صورتحساب و قیمت گذاری کالا
- ثبت مراوده مالی در صورتحساب (نقدی یا چک)
- امکان اهدا کالا ( اشانتیون ) در صورتحساب به ازای میزان خاصی از خرید(طرح تشویقی مشتریان)
- تعریف یک یا چند بازاریاب در یک صورتحساب
- ارتباط همزمان با نرم افزار انبار و صدور حواله انبار به صورت لحظه ای و یا دسته ای
♦ امکان تفکیک فاکتور های فروش به انواع مختلف و مشخص کردن محدوده شماره سریال برای هر نوع
♦ امکان صدور صورتحساب از رسید انبار (خرید خاصی که بابت فروش به مشتری خاص انجام گرفته)
♦ امکان ابطال صورتحساب های فروش
گزارشهای فروش:
♦ گزارش ماتریسی بازنگری از گروه مشتری ، اجزای مشتری ، مشتری ، انبار ، بازاریاب ، گروه کالا / خدمات ، اجزای کالا / خدمات و کالا / خدمات
♦گزارش مشتریان و کالا و خدمات و عوامل صورتحساب و بازاریابها (خلاصه ، ماهیانه ، روزانه و به تفکیک: کالا / خدمات ، بازاریاب ها ، انبارها و صورتحسابها)
♦ گزارش عملکرد بازاریاب
♦ گزارش آمار فروش پیش فاکتورها و صورتحسابها
♦ گزارش فروش و برگشت از فروش ماهیانه بر حسب (گروه مشتری ، اجزاء، مشتری، مشتری، انبار، بازاریاب، گروه کالا / خدمات، اجزاء کالا / خدمات و کالا/ خدمات)
♦ گزارش سود و زیان کالا به تفکیک کالا و مشتری و بازاریاب
♦ گزارش از مانده بدهی مشتریان (مرتبط با سیستم نقدینگی و حسابداری مالیران)
♦ گزارش خلاصه وضعیت مشتریان هنگام صدور صورتحساب بر مبنای سقف اعتبار، مانده حساب، فروش خالص و تاریخ آخرین صورتحساب و چکهای سررسید نشده و تعداد چکهای برگشتی)
♦ گزارش تحلیلی تعداد / ریالی بر اساس کالا / خدمات و مشتریان
♦ گزارش فروش اقساطی
♦ ارسال پیامک به مشتریانی که اقساط معوقه دارند (جداگانه هزینه می شود)
♦ گزارش برگه تحویل کالا و برگشت کالا
♦ گزارش روند فی فروش
♦ گزارش بارنامه محل
♦ گزارش فروش فصلی (سه ماهه) و امکان تهیه فایل جهت ارسال اینترنتی و دستی و چاپی به دارایی
♦ گزارش صندوق فروشگاهها بصورت کل و جزء
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
حقوق و دستمزد
♦ دریافت دستی و خودکار کارکرد کارکنان از انواع دستگاه های حضور و غیاب
♦ تعریف نامحدود مزایای مستمر و متغیرهای حقوق و دستمزد ، مزایای غیر مستمر و کسورات بصورت دلخواه
♦ تعریف نامحدود انواع ضرایب همچون، اضافهکاری ، اضافه کار ثابت، غیبت ، نوبت کاری، کشیک، ماموریت، پاداش طرح تمام وقت ، بیمهعمر ، بازخرید مرخصی ، خرید خدمت و . . . (با اعمال ضریب بصورت روزانه یا ساعتی)
♦ تعریف نامحدود مراکز هزینه ، بانک ، انواع استخدام ، تحصیلات ، عنوان سازمانی ، رشته تحصیلی ، رشته اداری ، واحد سازمانی ، محل خدمت و . . .
♦تعریف نامحدود جداول مالیاتی مختلف
♦ تعریف نامحدود انواع ، وامها ، پسانداز و بیمه (مشاغل سخت و زیان آور – کد مشاغل) و….
♦ تغییر سالانه حقوق برحسب گروه ، مقدار ثابت و درصد
♦ تعدیل مالیات ماهانه یا سالانه یا عدم تعدیل، بسته به نوع انتخاب کاربری
♦ صدور سند حسابداری به تفکیک انواع هزینه و مراکز هزینه ، صدور سند ذخیره سنوات ماهیانه / سالیانه
♦ امکان دریافت اقساط کارکنان به صورت فلاپی / CD جهت کسر از حقوق پرسنل از واحدهایی مانند شرکت تعاونی مصرف ، صندوق قرض الحسنه و…
♦ معرفی توضیحات احکام (بصورت پیش فرض جهت استفاده در زمان صدور حکم با امکان طراحی)
♦ صدور احکام جدید یا تغییرات بصورت گروهی یا تکی و امکان محاسبه معوقات مربوطه
♦ معرفی انواع وام
♦ معرفی انواع بیمه های تکمیلی
♦ معرفی گروههای تحصیلی، سطح تحصیلات، رسته های شغلی، محلهای خدمت، وضعیت نظام وظیفه
♦ ثبت عیدی بصورت ماهانه یا سالانه
♦ ثبت باز خرید خدمت بصورت ماهانه یا سالانه
♦ ثبت باز خرید مرخصی بصورت ماهانه یا سالانه
♦ انتقال مانده مرخصی و سنوات سال قبل به سال جاری
♦ امکان محاسبه حقوق معوقه باتوجه به در نظر گرفتن معافیت در هر ماه
گزارشها
♦گزارش انتخابی پرسنلی
♦ گزارش حقوق و مزایا و فوق العاده
♦ گزارش فیش حقوقی با امکان طراحی فیش با فرمت دلخواه
♦ گزارش فیش حقوقی تحت وب (جداگانه هزینه می شود).
♦ گزارش مزایای غیر مستمر و مساعده
♦ گزارش وام ، مانده مرخصی و …
♦ گزارش حقوق و مزایای مراکز هزینه
♦ گزارش هزینه عملکرد ماهانه (دورهای و مقایسهای)
♦ گزارش فایل پرداخت بهبانک با ساختار قابل تعریف بصورت فایلهای TEXT، DBF و…. (فایل بانک به صورت خالص پرداختی یا بر اساس مولفه انتخابی)
♦ گزارش فایل پرداخت به سازمان تامین اجتماعی با ساختار قابل تعریف به صورت فایل DBFمورد قبول سازمان تامین اجتماعی
♦ گزارش فایل مالیات پرداختی به وزارت دارایی با ساختار جدید مورد قبول دارایی
بدون نیاز به ثبت اطلاعات در نرم افزار SALARY
♦گزارش مجموع درآمد سالیانه
♦ گزارش کارکرد دوره ای یک یا تمام پرسنل در ماههای مختلف
♦ احکام حقوقی
♦ گزارش انتخابی ( تعریف گزارشات با ستون های انتخابی توسط کاربر)
♦ تهیه خروجی اکسل از کلیه گزارشات
♦ تهیه نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات سیستم
پرسنلی
نیاز سازمانهابه اطلاعات منسجم از پرسنل خود و کنترل و ارسال اطلاعات مدون به سیستم حقوق و دستمزد و با توجه به زنجیره اطلاعاتی و ارتباط تنگاتنگ این دو سیستم ، اولی به عنوان اطلاعاتی و نظارتی و دومی اجرایی ، استفاده از سیستم پرسنلی را در کنار سیستم حقوق و دستمزد را در هر سازمانی ضروری میدارد .
♦ تعریف گروههای خونی
♦ تعریف زبانهای خارجی همراه با درجه تسلط به آن و مدرک دریافتی
♦ تعریف تجارب شغلی ، میزان آن و ارتباط با پست سازمانی
♦ تعریف آموزش حین خدمت ، میزان فراگیری و هزینه آن
♦ تعریف انواع حادثه ، محل وقوع ، درصدمه و علت آن
♦ تعریف انواع تنبیه وتشویق و ذکر علت آن
♦ تعریف انواع مأموریت و هزینه های مرتبط با آن
♦ تعریف انواع وام همراه با مبلغ درخواستی ، مبلغ موافقت شده و اطلاعات ضامن
♦ تعریف انواع مدارک تحصیلی همراه با تاریخ دریافت و محل آموزش
♦ تعریف نوع استخدام همراه با تاریخ شروع و پایان
♦ تعریف وضعیت جانبازی و درصد اعمالی آن در حقوق
♦ تعریف ارتقاء گروه و نحوه محاسبه در پایه حقوق
♦ تعریف حداقل حقوق و سنوات توسط کاربر
♦ تعریف مشاغل
♦ تعریف قطع ارتباط همراه با تاریخ و علت آن
♦ تعریف شهرها
♦ تعریف مزد پایه توسط کاربر
♦ تعریف ایثارگری
♦ تعریف نوع مرخصی و تاریخ شروع و پایان آن
♦ تعریف منازل سازمانی با متراژ و هزینه آن و حق شارژ
♦ تعریف نوع خودرو سازمانی ، تاریخ واگذاری و دریافت همراه با وضعیت خودرو
♦ تعریف اطلاعات شناسنامه ای پرسنل همراه با اطلاعات پایه
♦ تعریف اطلاعات افراد تحت تکفل پرسنل ، نسبت ، زمان شروع و پایان تحت تکفل و تحصیلات
♦تعریف سوابق کاری پرسنل همراه با تاریخ شروع و پایان ، محل خدمت ، سمت ، علت ترک کار و حقوق دریافتی
♦ تعریف بخشنامه های همراه با تاریخ و خلاصه بخشنامه
♦ تعریف خدمت در جبهه همراه با تاریخ شروع و پایان و محل خدمت
گزارشهای پرسنلی:
♦ گزارش آموزش های پرسنلی در حین خدمت ، تسلط پرسنل به یک یا چند زبان خارجی همراه با درجه تسلط ( کم – متوسط – خوب – عالی )
♦ گزارش تجارب شغلی پرسنل در یک موضوع خاص
♦ گزارش مأموریتهای انجام گرفته توسط پرسنل در یک محدوده تاریخ خاص همراه با هزینه های آن
♦ گزارش انواع وامهای درخواستی و پرداختی در محدوده زمانی
♦ گزارش مدارک تحصیلی پرسنل بر حسب نوع مدرک
♦ گزارش استخدامهای پرسنل بر حسب یک نوع استخدام خاص
♦ گزارش منازل سازمانی در اختیار و استفاده شده توسط پرسنل همراه با متراژ و هزینه
♦ گزارش خودروهای سازمانی در اختیار پرسنل
♦ و دهها گزارش دیگر.
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
دریافت و پرداخت ( نقدینگی )
♦ ثبت بانکها، شعبات، حسابهای بانکی، دسته چک، انواع چک، برداشتهای بانک
♦ ثبت دریافت و پرداخت ارزی با تسعیر ارز (جداکانه هزینه می شود).
♦ ثبت واحدهای سازمانی کارکنان و کارکنان با سرفصل های حسابداری )جهت معرفی به عنوان صندوقدار و تنخواه گردان)
♦ امکان معرفی صندوقدارها وتنخواه گردانها
♦ امکان معرفی دسته چک
♦ ثبت عوامل مجوز پرداخت با سرفصل حسابداری (کسورات قانونی)
♦ ثبت و گروه بندی منابع و مصارف وجوه با سرفصل حسابداری
♦ ثبت دریافت و پرداخت صندوقداران به چندین حساب ( یک به چند)
♦ ثبت پرداخت تنخواه گردان به چندین حساب ( یک به چند)
♦ ثبت حواله بانکی، واریز بانک، به عملیات بین بانکی
♦ ثبت دریافت و صدور چک ترکیبی ( چندین فقره چک در قبال چندین حساب در یک برگه پرداخت – چند به چند )
شامل اطلاعات ( مبلغ چک، حواله کرد، تاریخ سررسید، تضمینی، در وجه شرح چک )
♦ امکان معرفی انواع برداشتهای بانکی مانند کارمزد بانکی و ….
♦ ثبت عملیات چکهای پرداختی ( برداشت شده، ابطالی، برگشتی واخواست و … )
♦ ثبت عملیات چکهای دریافتی ( در جریان وصول، وصول چک، خرج چک، برگشت، واخواست، عودت و …. )
♦ ثبت ارسال چک به بانک
♦ ثبت و تائید صدور مجوز پرداخت چک از طریق مدیر سیستم
♦ ثبت دریافت و پرداخت سفته شامل ( شماره سفته، حواله کرد، تضمینی، تاریخ سررسید، مبلغ سقف سفته ، مبلغ تعهد، نام متعهد شرح ، محل اقامت، آدرس دریافت )
♦ ثبت عملیات سفته ( وصول، پرداخت، برگشت، واخواست )
♦ امکان معرفی سرفصلهای حسابداری جهت انواع عملیات نقدینگی برای صدور سند حسابداری به نرم افزار حسابداری مالیران
♦ اعلام هشدار سر رسید چک های دریافتی با انتخاب مهلت باقیمانده تا تاریخ سررسید از طریق ارسال پیامک برای مشتریان (جداگانه هزینه می شود)
♦ طراحی فرمهای دریافت و پرداخت چک یا وجوه نقد جهت دریافت رسید بصورت دلخواه
♦ طراحی فرمتهای چاپ چک جهت بانکها و دسته چکهای مختلف
گزارشهای دریافت و پرداخت:
♦ گزارش خودکار سررسید چکهای پرداختی با انتخاب مهلت باقیمانده تا سررسید برای کاربر خاص
♦ گزارش گردش بانکها
♦ گزارش گردش صندوقها ( گردش، دریافت، پرداخت )
♦ گزارش گردش تنخواه گردانها ( گردش، دریافت، پرداخت )
♦ گزارش گردش حسابهای اشخاص
♦ گزارش منابع و مصارف
♦ گزارش گردش چکهای دریافتی و پرداختی، چکهای در گردش دریافتی و پرداختی( خلاصه، آخرین وضعیت )
♦ گزارش چکهای موجود
♦ گزارش چکهای سررسید شده
♦ گزارش چکهای در جریان وصول
♦ گزارش چکهای برگشتی
♦ گزارش چک افراد (پرداختی، وصول شده، برگشتی، خرج شده، در جریان وصول و ….)
♦ گزارش گردش یک چک، چکهای پرداختی
♦ گزارش چکهای صادره قطعی و مدت دار
♦ گزارش حواله و واریزهای نقدی
♦ گزارش برداشتهای بانکی
♦ گزارش سفته های دریافتی و پرداختی، سفته های در گردش ( خلاصه، آخرین وضعیت )
♦ گزارش …
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
داراییها
♦ ثبت جدول استهلاک اظهار نامه مالیاتی
♦ ثبت جدول استهلاک ماده ۱۵۱
♦ ثبت مشخصات و وضعیت هر گروه از دارایی
♦ ثبت اجزاء بهاء تمام شده دارایی
♦ ثبت مکان استقرار دارایی
♦ ثبت تحویل گیرندگان
♦ ثبت مبادی تحویل
♦ ثبت مراکز هزینه
♦ ثبت مشخصات دارایی ها شامل: روش و نرخ استهلاک، تاریخ بهره برداری و ساخت، بهای تمام شده، استهلاک انباشته، ارزش اسقاط ، شماره پلاک و …
♦ ثبت تغییرات اساسی دارایی
♦ ثبت تعدیلات اولیه دارایی
♦ ثبت خرید/ ساخت دارایی
♦ ثبت فروش دارایی
♦ ثبت کاهش دارایی
♦ ثبت کنارگذاری موقت و دایمی دارایی
♦ ثبت تحویل/ انتقال دارایی
♦ ثبت تغییر روش/ برآورد دارایی
♦ صدور سند حسابداری مدارک دارائیها
( تعمیرات اساسی، خرید/ ساخت، فروش، نقل وانتقال، کنارگذاری موقت و دایم بصورت کلی/ به تفکیک مراکز هزینه/ مکان استقرار و … )
گزارشها
♦ گزارش مدارک دارایی ( تعمیرات اساسی ، خرید/ ساخت، فروش، نقل و انتقال، کنارگذاری موقت و دایم و … )
♦ گزارش کارت داراییها
♦ گزارش استهلاک داراییها به تفکیک مراکز هزینه
♦ گزارش استهلاک داراییها به تفکیک گروههای دارایی
♦ گزارش صورتخلاصه بهای تمام شده و ارزش دفتری و استهلاک انباشته طبق فرم سازمان حسابرسی
♦ گزارش صورتخلاصه بهای تمام شده و ارزش دفتری و استهلاک انباشته طبق اظهارنامه مالیاتی
♦ گزارش ترکیبی داراییها
♦ گزارش تحویل گیرندگان دارایی ها و چرخه تحویل گیرندگان
♦ گزارش عمر مفید داراییها
♦ گزارش …
هدف در طراحی نرم افزار داراییها رعایت استانداردهای حسابداری است که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:
تعیین اثر تغییرات حسابداری:
♦ هر گونه تغییر در عمر مفید/ نرخ استهلاک، تغییر در برآورد تلقی می شود.
♦هر گونه تغییر در روش استهلاک، تغییر در روش محسوب می شود.
تعمیرات اساسی دارایی ها:
♦در صورت افزایش عمر مفید دارایی، ارزش دفتری افزایش می یابد.
♦در صورت افزایش کارایی دارایی، قیمت تمام شده افزایش می یابد.
هنگام فروش/ کنارگذاری دائمی دارایی، ارزش دفتری محاسبه شده و سود (زیان) حاصل از فروش دارایی/ زیان کنارگذاری شناسایی می شود.
استهلاک دارایی کنارگذاری شده موقت ۳۰% نرخ استهلاک معمول است.
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران
سیستم سهام مالیران
معرفی سهام شرکتها ( شامل :سال مالی، تعدادسهام شرکت، قیمت اسمی ، نماد و
تاریخ مجامع)
معرفی شرکتهای زیر مجموعه
معرفی عوامل هزینه
معرفی کارگزاران خرید و فروش سهام
معرفی مشخصات افزایش سرمایه از قبیل تاریخ، مبلغ و نوع افزایش
معرفی مشخصات سهامداران
مشخصات سهام اولیه سهامداران
دریافت و پرداخت به سهامداران
نقل و انتقال سهام بین سهامداران
صدور سند حسابداری بصورت اتوماتیک
دریافت فایل از سیستم های دیگر
محاسبه سود و افزایش سرمایه
انتقال سود مجمع به دوره های دیگر
تبدیل سود به سهام
انتقال اطلاعات
گزارشات سیستم سهام مالیران
گزارش حساب سهامداران
گزارش معاملات دوره بر حسب سهامداران
طراحی و چاپ برگه سهام
و گزارشات …
مجموعه نرم افزار جامع مالی مالیران